pengikut kale pink!

Sunday, January 8, 2017

Cegah Sakit Jantung dan Salur Darah Tersumbat

Cegah Sakit Jantung dan Salur Darah Tersumbat | Serangan Sakit Jantung tidak mengenal usia. Dengan pengamalan gaya hidup yang tidak sihat, ia bukan sahaja menyerang warga emas, malah ada juga muda remaja yang diserang penyakit jantung ini.
Sekiranya anda ada salah satu dari 7 faktor di bawah ini, berhati-hati kerana anda berisiko diserang penyakit jantung. Amalkanlah gaya hidup sihat. Anda juga boleh cuba amalkan vitamin semulajadi Shaklee sebagai pencegahan daripada diserang penyakit jantung.
7 PUNCA UTAMA SERANGAN SAKIT JANTUNG ialah:
  1. Keturunan
  2. Tekanan
  3. Merokok
  4. Alkohol
  5. Kurang bersenam
  6. Kegemukan
  7. Tabiat pemakanan – tinggi kolesterol, gula, garam natrium yang menyebabkan penyakit kencing manis & darah tinggi, yang seterusnya menambahkan risiko sakit jantung.

Cegah Sakit Jantung dan Salur Darah Tersumbat

Ini perkongsian sebenar dari Aimi Syairah mengenai bagaimana mereka berusaha untuk mencegah masalah sakit jantung dan salur darah tersumbat yang dihidapi oleh bapa mertuanya.
Awal bulan lepas ayah mertua dimasukkan ke hospital dan doktor bagi tahu serangan jantung pertama dan ada salur darah tersumbat. Jadi kena refer ke IJN. Pagi semalam buat pemeriksaan di IJN nak tengok berapa salur darah tersumbat. Sama ada kena masuk belon/angioplasty atau terus kena buat pintasan jantung/bypass.
Alhamdulillah petang doktor sahkan salur darah dah tak tersumbat. Jadi ayah boleh balik rumah. Apa yang kami ikhtiarkan adalah berikan ayah amalkan Set Kesihatan Jantung merangkumi Phytocol-ST, Omega Guard, CoQ Health dan Vivix. Memang niat supaya ‘clot’ di salur darah tersumbat tu hilang secara semulajadi. -Aimi Syairah
Alhamdulillah, gabungan SET JANTUNG SIHAT (Phytocol-ST, OmegaGuard, CoQHealth Plus dan Vivix) membantu menghilangkan ‘clot’ di salur darah yang tersumbat itu secara semulajadi. Jadi, tak perlu buat rawatan susulan, dan sudah boleh pulang ke rumah seperti biasa.

4 Langkah Set Jantung Sihat

Phytocol-ST – Mencegah penyerapan kolesterol.
OmegaGuard – Menurunkan LDL, meningkatkan HDL.
CoQHealth Plus – Menguatkan fungsi jantung.
Vivix – Melindungi jantung.
SET JANTUNG SIHAT ini hanyalah sebagai usaha, dan dengan pengambilan yang konsisten, Insya Allah boleh membantu mencegah pelbagai penyakit berkaitan jantung seperti serangan sakit jantung dan salur darah tersumbat.

Nak cuba Suplemen untuk Jantung Sihat?

Anda boleh terus membuat belian Set Jantung Sihat di butang eSell di bawah (klik). Pastikan produk yang betul sebelum membuat pembayaran, dan anda boleh uncheck mana yang tidak berkenaan. Kemudian, sila hubungi kami untuk mendapatkan jadual pemakanan eksklusif setelah pembelian dibuat.


------------------------------------

boleh guna id saya jika ingun membuat pembelian.
ID Shaklee : 1183248 (sulaiman bin saad)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 0175971031
✉ Email : mayapinkiey@gmail.com


No comments: