pengikut kale pink!

Saturday, September 19, 2015

Senarai Lengkap Promosi Shaklee September 2015

Promosi Shaklee September ESP, Vitalea for Children, Vitalea, Set Berpantang, Set Kehamilan, Collagen Powder dan lain-lain

Bulan September ni, Shaklee sekali lagi menggegarkan masyarakat Malaysia dengan pelbagai promosi harga runtuh. Macam-macam juga diskaun, free gift, wang tunai ditawarkan sebagai ahli Shaklee. Semalam ummi ada pos mengenai Promosi Hebat ESP Shaklee…tapi sebenarnya banyak lagi rupa-rupanya Promosi September ni. Ok, di posting ni, ummi senaraikan semua promosi yang ada.

Promosi 1: ESP- Energizing Soy Protein

Seperti posting semalam di sini, Shaklee menawarkan Promosi Beli 6 Percuma 1 ESP. Bukan setakat dapat percuma 1, anda juga akan dapat perkara-perkara berikut:
a) Keahlian PERCUMA berharga RM69
b) Vitamin Vitalea PERCUMA
c) Bonus RM30++ (Dibayar bulan hadapan) kepada anda
Menarik kan? Dah la dapat ESP free 1, dapat pula kelebihan-kelebihan lain. Oh ye, selain daripada Promosi Beli 6 Percuma 1, Shaklee juga menawarkan ESP beli 2 pada diskaun 5%. Jimat , jimat dan menjimatkan.

promosi ESP Shaklee beli 6 percuma 1

promosi Shaklee SEPTEMBER2015

Promosi 2: Vitalea for Children

Ini satu lagi Promosi yang masih berterusan, iaitu Vitalea for Children. Beli 3 Percuma 1. Vitalea for children ni seperti posting saya di sini, memang mendapat perhatian ibu-ibu untuk diberikan kepada anak-anak. Sebab best dan sedap sangat. Di nasihatkan, kalau dah makan, cepat2 sorok dari anak-anak.

Promosi 3: Collagen Powder

Betul ke Collagen Powder ada promosi??? Ye..betul … Beli 3 kotak Collagen Powder..dapat macam-macam manfaat dan barang FREE seperti berikut:
a) Keahlian PERCUMA berharga RM69
b) Vitamin Vitalea PERCUMA
c) Bonus RM30++ (Dibayar bulan hadapan) kepada anda
KENAPA??? Tak percaya? Collagen Shaklee ni adalah collagen berkualiti dari sisik ikan laut dalam.. Memang berbaloi. Nak cantik dan sihat, collagen ni yang menjadi pilihan ramai

PROMOSI collagen powder

Promosi 4: Keahlian Percuma

Jadi Ahli Shaklee pun boleh percuma??? Syarat nak jadi ahli shaklee secara percuma ada saya terangkan di sini. Iaitu pembelian sebanyak 200 point UV atau lebih kurang RM660 dapatlah keahlian percuma. Kalau rasa banyak sangat, bolehlah daftar menjadi ahli Shaklee sebanyak RM80 sahaja. Bukan itu sahaja dapat, dengan membuat pembelian produk Shaklee yang lain, anda juga akan dapat VITALEA secara PERCUMA…ye PERCUMA!

promosi pendaftaran ahli shaklee percuma

Promosi pendaftaran ahli shaklee percuma

Promosi 5: Set Berpantang dan Set Ibu Hamil (Set Kehamilan)

Salah satu tarikan ibu-ibu ini adalah set berpantang dan set Ibu hamil (Set Kehamilan). Shaklee tak pernah lupa untuk berikan promosi terbaik buat kaum ibu atau bakal ibu. Shaklee berikan diskaun sebanyak 5% untuk kedua-dua set berpantang dan set ibu hamil ni dan ada LAGI..Shaklee juga akan beri Vitalea secara percuma apabila anda membeli 1 set hamil atau 1 set berpantang. Best kan??Free lagi..

Apa yang ada dalam set ini?
Boleh rujuk dalam gambar di bawah ye untuk kedua-dua set yang menarik ni. Set ini memang menjadi perhatian ramai. Banyak jugalah ummi COD atau hantar dekat sekitar skudai, UTM, Johor Bahru, Kulai, Gelang patah dan Pekan Nenas.

Set Berpantang Shaklee

Set Berpantang Shaklee Diskaun 5%

Set Kehamilan Shaklee

Set Kehamilan Shaklee Diskaun 5%

Promosi 6: Vivix

Promosi yang terakhir adalah Double Vivix Shaklee. Beli 2 botol akan dapat Diskaun 5% disamping faedah-faedah berikut:
a) Keahlian PERCUMA berharga RM69
b) Vitamin Vitalea PERCUMA
c) Bonus RM30++ (Dibayar bulan hadapan) kepada anda
Wah,dahla dapat diskaun, dapat macam-macam faedah pula tu. Vivix ni best..sebab dalam bentuk cecair untuk di minum dan manfaatnya sangat –sangat banyak. Kalau buakn untuk kita, boleh juga hadiahkan buat ibu bapa.

PROMOSI DOUBLE VIVIX SHAKLEE

Promosi Double Vivix Diskaun 5%

Kesimpulan Promosi Shaklee September 2015

Bulan September ni jelas sekali Shaklee buat promosi besar-besaran. Ummi simpulkan semula produk-produk promosi bukan ini. Siapa yang berminat bolehlah grab ye..ambil peluiang tengah harga murah. Berikut merupakan produk-produk dalam promosi
1) ESP Beli 6 Percuma 1
2) ESP Beli 2 diskaun 5%
3) Vitalea for Children Beli 3 Percuma 1
4) Set Berpantang diskaun 5%
5) Set Kehamilan diskaun 5%
6) Collagen Powder Beli 3 Percuma Keahlian
7) Vivix Beli 2 diskaun 5%

Wah..wah…meriah sungguh promosi Shaklee bulan september ni… Jom grab..moga diri sendiri dan keluarga sentiasa diberikan rezeki “Kesihatan” yang amat bermakna.


INGINKAN MAKLUMAT LANJUT?

SMS/WHATSAPP SAYA 0175971031 sekarang! =)

No comments: