pengikut kale pink!

Wednesday, October 18, 2017

Peluang hamil amat tinggi dengan Set Kesuburan Shaklee

Saya dah lama berkahwin. Saya sangat inginkan cahaya mata. Saya dah jumpa pakar. Saya dah cuba rawatan tradisional. Saya dah buat semuanya. Dari makan pil, supplemen lain dan sebagainya. Tetapi saya masih tak berjaya. TAPI, saya belum cuba Set Kesuburan Shaklee. Betul berkesan ke?

Dr. Hamid menyarankan pengambilan multivitamin selama 3 hingga 6 bulanuntuk menampakkan kesannya. Juga perlu mengawal emosi supaya tenang agar tidak tergopoh-gopoh. Nanti, yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.

Dr. Zubaidi pun ada menyatakan masalah ini berleluasa di kalangan pasangan muda di Malaysia.

Banyak sebenarnya punca-punca ketidaksuburan ini. Skop ini terlalu meluas. Lain orang lain masalahnya. Juga, lain masalah lain cara rawatannya. Contohnya:
  • Masalah hormon
  • Masalah persekitaran rahim yang tidak bekerjasama
  • Masalah telur dan sperma
Apa yang paling penting, Maha Pencipta, Allah jangan kita lupa. Perlukan kekuatan dan keyakinan yang tinggi untuk mendapatkan sesuatu. Jangan pernah berputus asa. DIA tahu apa yang terbaik untuk kita.


Shaklee adalah sebuah syarikat yang telah beroperasi lebih daripada 50 tahun ada menawarkan Set Kesuburan Shaklee untuk suami dan isteri.

Set Kesuburan Asas yang sangat sesuai diambil untuk yang tiada permasalahan kesuburan yang serius tetapi menginginkan zuriat terdapat :


GLA Complex (untuk isteri)
Merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang membentuk prostaglandin - bahan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal.
  • Menstabilkan hormon.
  • Mengatur kembali kitaran haid.
  • Mengatasi senggugut.
  • Menguatkan placenta dan uterus.
OmegaGuard 
Menstabilkan ratio pengambilan Omega-6 yang ada dalam GLA Complex since OmegaGuard sangat kaya dengan Omega-3. Take note : ratio pengambilan Omega-6 : Omega-3 adalah 1:25.
Zinc Complex (untuk suami)
Bantu memperbaiki struktur sperma dan kelikatan air mani.

Vita-E Complex
Bantu menambah kelajuan sperma.

    Untuk anda lebih faham bagaimana senarai vitamin di atas berfungsi dengan lebih lanjut, anda boleh dapatkan e-book tentang kesuburan di Set Kesuburan Shaklee.

    Ini testimoni daripada salah seorang pembeli yang sudah berjaya hamil dengan pengambilan vitamin Shaklee.






    Konsultasi percuma akan diberikan mengikut permasalahan yang anda hadapi. InshaAllah daripada hasil kajian kumpulan kami akan dapat membantu menyelesaikan permasalahan anda dalam pengambilan vitamin yang bersesuaian.


    AMARAN : Sila berjumpa dengan pakar atau doktor peribadi anda untuk mengetahui permasalahan anda sebelum mengambil sebarang vitamin atau supplemen di luar.


    No comments: