pengikut kale pink!

Monday, March 2, 2015

VIVIX MELAMBATKAN PENUAAN

Lagi lama saya makan Vivix,
Lagi lama saya study vivix,
Lagi lama saya baca kisah2 orang makan Vivix ni
Lagi best saya rasa..menyesal tak makan dari awal2 dulu, (dulu time orang promote, saya buat dunno je).
Sekarang ni berebut stok vivix dengan suami..rasa bersalah kalau sehari tak telan VIVIX..hihi



Pagi ni saya share satu fakta penting iaitu VIVIX mampu melambatkan pembentukan protein AGE dalam badan kita.



AGE protein ni lah yang menyebabkan kerosakan sel dan kesihatan merosot. Bahaya AGE boleh menyebabkan penyakit seperti Diabetes, Stroke, Alzheimer, Serangan Jantung, Tua sebelum waktunya dan 1001 penyakit lagi
Kita boleh lambatkan pembentukan AGE dengan pengambilan sayur2an, buah2an dan paling senang ambil 1sudu besar VIVIX setiap hari

Saya sayang vivix. Hanya yang dah rasa dan tahu kehebatan vivix akan faham apa yang saya rasa. :)


❤️whatsapp 0175971031 untuk pertanyaan dan order
❤️INSTAGRAM : bypinkiey
❤️FACEBOOK: Maya Shaklee
❤️ ID SHAKLEE: 1183248


No comments: