pengikut kale pink!

Saturday, January 7, 2017

Tingkatkan Kesuburan Isteri Dan Suami Agar Cepat Hamil Dengan Vivix

Peluang untuk hamil lebih tinggi dengan mengamalkan vivix shaklee. Vivix membantu suami isteri dalam usaha mendapatkan cahaya mata di mana peranan Vivix adalah bertindak dari Sel DNA seseorang.


Vivix merupakan suplemen anti-oksidan terbaik dunia, dimana vivix bertindak memperbaharui dan membinal sel daripada peringkat DNA badan seseorang. Jika Terdapat sistem badan yang kurang sihat, vivix mampu meyembuhkan. 
Vivix dapat membantu dalam banyak jenis penyakit kronik. Terkini vivix juga telah membantu pasangan yang berusaha untuk mendapatkan zuriat.

Vivix Untuk Kesuburan Suami


Apa yang penting untuk kita tahu, ialah kenali apa itu vivix. Vivix shaklee mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan yang lain. Ini bermaksud, tinggi anti-oksidan maka semakin berkuranglah “Oxidative Damage”.
Dengan kata yang mudah, lebih banyak oxidative damage lebih banyak sel menjadi rosak, begitulah sebaliknya.
Bagi suami yang merokok tahap kesuburan adalah jauh lebih rendah berbanding mereka yang tidak merokok. Vivix juga mampu membantu perokok tegar untuk mengurangkan ketagihan atau terus berhenti merokok.

Vivix Untuk Kesuburan Isteri

Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi Ovum telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada oxidate damage.
Apabila telur yang ‘dilindungi’ ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk SURVIVE, MEMBESAR dan DISENYAWAKAN. Vivix Shaklee mempunyai salah satu mekanisma untuk memperbaiki sel-sel yang rosak atau abnormal.
Kesimpulannya, Vivix juga membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Testimonial Mengandung Mengamalkan Vivix Shaklee

testimonial tingkat kesuburan dengan vivix
Testimonial tingkat kesuburan dengan vivix
Rasa bersalah pulak bila tak kongsi mengenai produk promo bulan ni iaitu—–> VIVIX!
.
Vivix ni antara supplement Shaklee yang jadi fav nana forever and ever.. Sebabnya of course Vivix dah banyak beri kesan pada kesihatan nana dan keluarga..
.
Buat diri nana sendiri, seperti semua sedia maklum, nana sendiri sudah berkahwin hampir 3 tahun tetapi belum dikurniakan zuriat.. Dan nana diberi satu tips oleh seorang rakan dalam Shaklee untuk amalkan Vivix secara konsisten dengan dose tertentu untuk tujuan memperbaiki sel tubuh badan supaya bila sel badan sihat, organ sihat (rahim sihat) dan seterusnya InshaAllah mudah untuk conceive..
.
Dan Alhamdulillah, setelah beberapa lama amalkan Vivix secara konsisten, akhirnya sampai juga rezeki kami suami isteri..

Thats why untuk customer nana yang sedang cuba untuk hamil, nana sentiasa kongsikan akan kebaikan Vivix ini untuk kesuburan..
.
Kerana ianya bertindak untuk memperbaiki sel dan DNA badan kita.. Bila sel sihat, organ pun sihat.. Dan InshaAllah lebih tinggi peluang untuk hamil..
.
Bagi nana, iktiar dengan Vivix jauh lebih murah berbanding rawatan kesuburan seperti IUI, IVF dan sebagainya..
.
Biarlah kita usaha yang terbaik untuk mendapat zuriat sebagai tanda kita sendiri bersedia menerima tanggungjawab dan amanah Allah ini.. .
Untuk mereka yang masih menanti kehadiran zuriat, cubalah ikhtiar dengan Vivix.. InshaAllah dengan izin Allah, tak lama lagi anda juga bakal terima khabar gembira ini.. InshaAllah aminnn..

 Bagaimana Nak Dapatkan Vivix Shaklee?

Vivix Shaklee dari bahan semulajadi Vivix adalah campuran antara botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Merupakan revolusi terbaru pemakanan polifenol dalam bentuk minuman botani. Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang mengandungi sebatian tanaman berkhasiat seperti tinggi dengan antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Ikhtiar tingkatkan peluang mendapatkan cahaya mata dengan vivix shaklee semoga membantu Tubuh badan sihat dari dalam. Cara nak dapatkan mudah sahaja. Hanya selangkah lagi untuk mendapatkan Vivix shaklee, apa tunggu lagi, cepat-cepat hubungi saya pengedar sah shaklee. Nak Special offer dengan pembelian VIVIX boleh hubungi saya.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya, saya sedia membantu.


------------------------------------

boleh guna id saya jika ingun membuat pembelian.
ID Shaklee : 1183248 (sulaiman bin saad)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 0175971031
✉ Email : mayapinkiey@gmail.com

No comments: