pengikut kale pink!

Sunday, March 1, 2015

Testimoni ESP Shaklee


assalamualaikum wbt..

syukur saya ke hadrat illahi sebab semakin hari semakin ramai yang mempercayai produk ESP SHAKLEE. ok di sini saya akn kongsikan beberapa customer saya yang berpuas hati setelah mengamalkan produk ESP SHAKLEE. 
















Siapa perlu ambil ESP Shaklee? 
1. Ibu mengandung – makanan nutrisi yg terbaik,membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik 
2. Ibu yang menyusu – mengalakkan dan mengekalkan penghasilan susu. Pengambilan esp yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihatPenghidap kencing manis 
3. Kanak-kanak 1 tahun ke atas – sangat sesuai untuk tumbesaran yang sempurna 
4. Pelajar/pekerja/individu dewasa/warga emas - penambah tenaga/energy booster 
5. Penghidap kencing manis 
6. Lelaki dan wanita –  untuk mencegah dari penyakit
 7. Orang yang alergik atau alahan. 
8. Wanita ingin menguruskan badan

Tips ESP
  • Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisi
  • Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
  • Gunakan tumbler atau shaker untuk menggoncang bancuhan ESP untuk lebih mudah larut.Tapi kalau air suhu bilik tu, kacau guna sudu je pun boleh. Saya biasanya minum campur air masak je, jadi saya bancuh dalam mug je.
Kini dah tiba tika waktunya untuk anda mencuba ESP !!

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

Be Healthy. Be Beauty❤️
maya
Your Shaklee Consultant 
ID: 1183248
bypinkiey.blogspot.com

No comments: